Regulamin dla sklepu
www.tatuazyk.pl
Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu jest Piotr Lewicki, prowadzący działalność gospodarczą ShopPL Piotr Lewicki znajdujący się Krakowska 2, 33-100 Tarnów, o numerze NIP 8733242648 oraz numerze REGON 381681418, wpisany do CEIDG (Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej).
Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji zapisów umowy ze Sprzedawcą. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji, zastosowanie ma niniejszy Regulamin oraz powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny pod adresem: www.tatuazyk.pl zarządzany jest przez Piotra Lewickiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą ShopPL Piotr Lewicki.
- Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
- W celu zawarcia Umowy ze Sprzedawcą Kupujący może skorzystać z prawa do negocjacji warunków Umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą Umowę w oparciu o niniejszy Regulamin.
- Treść Regulaminu, w przypadku odrębnej decyzji Kupującego stanowi treść zawartej Umowy pomiędzy Stronami. Treść Umowy zostaje stosownie do obwiązujących przepisów utrwalona oraz udostępniona Kupującemu na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania Kupującemu możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.
- Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polski.
- Ceny przedstawione na stronie sklepu www.tatuazyk.pl wyrażone są w złotych polskich oraz zawierają podatek VAT.
- Klienci którzy dokonali rejestracji (utworzyli swoje konto) w sklepie, mogą sprawdzić status realizacji swoich zamówień lub śledzić historię poprzednich zakupów. Dodatkowo przy kolejnych zamówieniach zostanie przypisany stały rabat który będzie się zwiększał wraz z kolejnymi zamówieniami. Wysokość rabatów jest uzależniona od generowanego obrotu (Klienta sumy zakupów w złotych Polskich). Z tabelą rabatową można się zapoznać w zakładce promocje na głównej stronie . Istnieje możliwość uzyskania dodatkowego rabatu który jest przyznawany gabinetom kosmetycznym, miejscem zrzeszenia zabawy dla dzieci i innych.
- Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.tatuazyk.pl.
- Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim- telefonicznie, mailowo.
- Rodzajem działalności sklepu internetowego www.tatuazyk.pl jest sprzedaż detaliczna oraz hurtowa tymczasowych tatuaży oraz innych produktów za pośrednictwem sieci Internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 8 oraz ustawy z dnia 10 Maj 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018, poz. 1000)
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kupującego będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
- rozmowię, która finalnie doprowadzi do kompromisu,
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów, korzystając z bezpłatnej infolinii konsumenckiej 800 007 707,
- skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR).
II DEFINICJE
- REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy.
- STRONA – stroną Umowy jest Kupujący lub Sprzedawca. Stronami – rozumie się Kupującego oraz Sprzedawcę łącznie.
- UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy, zawierana jest z wykorzystaniem Kanałów Komunikacji na odległość, dostępnych w Sklepie Internetowym.
- KANAŁY KOMUNIKACJI – określone w pkt 9 działu I POSTANOWIEŃ OGÓLNYCH formy składania zamówień na odległość.
- UMOWA – umowa zawarta przy jednoczesnej obecności dwóch Stron, zawarta podczas osobistego odbioru po wcześniejszym kontakcie w celu umówienia spotkania, lub dokonania zamówienie na odległość.
- SKLEP – sklep internetowy w którym dokonuje się zawarcie umowy na odległość, dostępnym pod adresem: www.tatuazyk.pl.
- SPRZEDAWCA – Piotr Lewicki, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą ShopPL Piotr Lewicki z siedzibą przy ulicy Marii Dąbrowskiej 24 lokal 69 33-100 Tarnów, przedstawiający się numerem NIP 8733242648 oraz numerze REGON 381681418, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.
- KLIENT – osoba fizyczna, prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem witryny Sklepu Internetowego, dostępnego na www.tatuazyk.pl.
- KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.tatuazyk.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KUPUJĄCY – Klient oraz Konsument łącznie.
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu Internetowego: www.tatuazyk.pl, a także korzystająca z dostępnych funkcjonalności w Sklepie jak: Konto lub składająca zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia, korzystająca z subskrypcji Newslettera, akcji promocyjnych oraz progrmów lojalnościowych.
- ZAMÓWIENIE – złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu internetowego www.tatuazyk.pl zostaje oferta zawarcia umowy sprzedaży;
- UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego.
- UNIKATOWY UŻYTKOWNIK – każdy podmiot będący na witrynie sklepu www.tatuazyk.pl po raz pierwszy.
- KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym ww.tatuazyk.pl oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży z możliwością usunięcia konta.
- REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie internetowym www.tatuazyk.pl.
- UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru, zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Kupującym za pośrednictwem Sklepu internetowego www.tatuazyk.pl.
- PRODUKT – przedmioty sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.tatuazyk.pl.
- NEWSLETTER – usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do użytkowników informacji handlowych dotyczących produktów oferowanych w sklepie.
- FORMA PŁATNOŚĆI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez kupującego podczas składanania zamówienia.
- FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składania zamówienia.
- DOKUMENT SPRZEDAŻY – faktura bez VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego.
- INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, umożliwiający Kupującemu zapoznanie się z jego właściwościami.
- KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu lub przezłożenia zakupów na inny termin.
- ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres wskazanmy przez Sprzedawcę do składania określonych oświadczeń są adresami do korespondencji.
- PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez Kupującego produkty lub usługi, będące przedmiotem Umowy lub przedmiotem Świadczenia – w zakres przedmiotu Umowy wlicza się również świadczenie Dostawy produktu przez Sprzedawcę, w przypadku wybrania przez Kupującego jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form dostawy produktu, nie dotyczy odbioru osobistego.
- USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające Usługodawcy oferowanie określonych technicznych rozwiązań jak: możliwość założenia i prowadzenia Konta w Sklepie internetowym, świadczenie usługi Newslettera, umożliwienie jednorazowej możliwości złożenia Zamówienia przez Formularz Zamówienia znajdujący się w Sklepie Internetowym, bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – znajdujący się w Sklepie internetowym system techniczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji w Sklepie internetowym;
- SYSTEM INFORMATYCZNY – struktury techniczne, informatyczne oraz oprogramowanie umożliwiające transmisję danych.
- WADA – wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu.
III REJESTRACJA
- Rejestracja w Sklepie internetowym ww.tatuazyk.pl jest dobrowolna i bezpłatna.
- W celu dokonania Rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
- Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany jest podać dane wymienione w formularzu rejestracji, w tym przede wszystkim, imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło
- Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.
- W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest o ich aktualizację w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
- W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Użytkownik jest proszony o ich aktualizację i poinformowaniu niezwłocznie o tym Sklepu.
IV ZAMÓWIENIA
- Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego- stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Złożenie Zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
- Rejestracja i założenia Konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie www.tatuazyk.pl. Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji, korzystając z możliwości formularza zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” produkt, który zamierza kupić. Dodanie Produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z „Koszyka”w dowolnej chwili przed zawarciem umowy.
- „Koszyk” umożliwia Kupującemu zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia.
- Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie produkty. Kolejnym krokiem jest wybranie opcji określających odpowiednio: płatność i formę dostawy.
- Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę umowy.
- W celu finalizacji zamówienia klient przekierowany zostanie na stronę, na której należy podać następujące dane: e-mail klienta oraz dane adresowe (firma / osoba prywatna) na które składają się: nazwa firmy, imię i nazwisko, ulica i nr domu, w przypadku firmy numer NIP, kod pocztowy, miasto, kraj.
- Końcowym etapem jest określenie formy rachunku ( paragon lub faktura bez VAT). Po wypełnieniu koniecznych pól zamówienia należy wybrać przycisk „potwierdzam zakup”.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza przed złożeniem zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu zamówienia.
- Przy składaniu zamówienia klient może zaakceptować newsletter, dzięki któremu będzie otrzymywał informację handlowe oraz zostanie poinformowany o otrzymanym ewentualnym rabacie.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Kupującemu ukazują się dane nabywcy i dane adresowe, jak również kwota zamówienia i forma jego realizacji. W przypadku akceptacji wszystkich wybranych przez siebie elementów, w celu skutecznego złożenia Zamówienia należy wybrać przycisk „potwierdzam zakup”.
- Naciśnięcie na przycisk „potwierdzam zakup” oznacza złożenie przez Klienta zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
- Za chwilę zawarcia umowy uznaje się potwierdzenie przez Sklep internetowy mailowo złożonego zamówienia.
- Zamówiony towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego. Wysyłka towaru zwykle następuje w terminie do 24 godzin, licząc od daty złożenia zamówienia. W przypadku towarów na zamówienie, czas ten może zostać wydłużony do 72 godzin.
V SPOSÓB PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT).
- Sklep przewiduje następujące rodzaje płatności:
- przedpłata – płatność przelewem – po otrzymaniu pocztą elektroniczną potwierdzenia złożonego zamówienia na konto: 50 1140 2004 0000 3702 7419 4362 ShopPL Piotr Lewicki ul. Marii Dąbrowskiej 24 lok 69, określając Tytuł wpłaty i podając Nr zamówienia oraz nazwisko Zamawiającego,
- za pobraniem – płatność przy odbiorze towaru,
- szybkie płatności on-line – Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
- płatnośc przy odbiorze towaru osobiście.
- Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujący dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
- Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy przedstawione są na podstronie Sklepu internetowego w zakładce ,, czas i koszty dostawy” oraz są widoczne na poziomie Koszyka.
- Dane dotyczące transakcji np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty kredytowej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej przez certyfikat bezpieczeństwa.
- Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność karta:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard electron
- Maestro
12. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
VI REALIZACJA DOSTAWY
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
- Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez Kupującego. (List polecony ekonomiczny, list polecony priorytetowy, paczkomat, kurier, odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu ustalenia spotkania),
- Zamówienia są realizowane w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w okresie sezonu również w soboty.
- W przypadku zamówień złożonych przez osoby niebędące Konsumentami jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że zamówiony produkt nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą wydania towaru na Kupującego przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo jej przypadkowej utraty lub uszkodzenia. W przypadku Przedsiębiorcy za wydanie towaru uważa się powierzenie go przez Sprzedawcę przewoźnikowi lub spedytorowi. W przypadku Konsumenta za wydanie towaru uważa się jego odebranie od przewoźnika lub spedytora przez Klienta.
- Sklep dopuszcza zrealizowanie przesyłek poprzez przesyłkę kurierską – InPost lub na specjalne życzenie kurierem obejmującym dostawy na terenie Polski.
- Wysyłka towaru w przypadku płatności przelewem następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty na koncie. W sytuacji wyboru opcji „za pobraniem” płatność następuje gotówką przy odbiorze towaru pracownikowi firmy kurierskiej.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby Konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby Konsument skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą telefonicznie: ( 146968800 bądź na adres e-mail: biuro@tatuazyk.pl)
- Kupujący który nie jest Konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie: ( 146968800 bądź na adres e-mail: biuro@tatuazyk.pl)
VII REKLAMACJE – RĘKOJMIA
- Klientowi będącemu Przedsiębiorcą nie przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- Wobec Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej, na zasadach określonych w art. 556 i kolejnych Kodeksu cywilnego.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta będącego Konsumentem pisemnie na adres: ShopPL Piotr Lewicki znajdujący się w lokalu numer 69 przy ul, Marii Dąbrowskiej 24, 33-100 Tarnów lub drogą mailową na adres: biuro@tatuazyk.pl
- Składając reklamację Klient powinien racjonalnie i wiarygodnie przedstawić powód reklamacji.
- Podczas składania reklamacji zaleca się podanie w zgłoszeniu reklamacyjnym co najmniej następujących danych: 1) imię, nazwisko, adres do korespondencji i dane kontaktowe; 2) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia; 3) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 4) żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, a w przypadku gdy reklamacja dotyczyć będzie żądania z rękojmi za wady w postaci wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie później niż w terminie 14 dni. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony pisemnie.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient zostanie ponadto pisemnie powiadomiony o tym czy Sprzedawca wyraża, czy też nie, zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu. W przypadku wyrażenia zgody, Sprzedawca wskaże Klientowi podmiot właściwy do pozasądowego rozwiązania sporu.
- Koszty przesyłki towaru w związku z reklamacją ponosi Klient. W razie uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki, nie większe jednak niż koszt normalnej przesyłki poleconej.
VIII GWARANCJA
- Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.tatuazyk.pl nie są objęte gwarancją Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na podstawie rękojmi, określonej w dziale VII Reklamacja – Rękojmia.
- Podczas roszczeń klienta sprawa gwarancji może być rozstrzygnięte indywidualnie z klientem.
IX ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROTY PRODUKTÓW
- Klient będący Konsumentem, który za pośrednictwem Sklepu internetowego www.tatuazyk.pl zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Produkty co do, których Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy wyraźnie oznaczone są w Sklepie internetowym informacją „Tatuaż na zamówienie” oraz w swym opisie zawierają pouczenie o braku uprawnienia do odstąpienia od umowy.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Klient, uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży może zrealizować poprzez wysłanie wypełnionego i podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres: ShopPL Piotr Lewicki znajdujący się w lokalu numer 69 przy ul, Marii Dąbrowskiej 24, 33-100 Tarnów. adres elektroniczny: biuro@tatuazyk.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą wcześniej.
- W razie odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zwracanego towaru przed upływem 14 dni na adres: ShopPL Piotr Lewicki znajdujący się w lokalu numer 69 przy ul, Marii Dąbrowskiej 24, 33-100 Tarnów
- Towar musi być pełnowartościowy, nie używany.
- Koszty zwrotu (odesłania) towaru ponosi Klient.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na konto podane przez Klienta, chyba że Klient w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy wskazał inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem.
X POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów określone zostały w „Polityce prywatności”, dostępnej pod adresem: https://tatuazyk.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/11 stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu.
XI ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Postanowienia rozdziału XII. Regulaminu stanowią regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego następujące Usługi elektroniczne:
- założenie i prowadzenie Konta klienta w Sklepie internetowym,
- umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz,
- umożliwienie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu internetowego.
- usługa Newslettera.
3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, za pośrednictwem, którego Sprzedawca świadczy Usługi elektroniczne:
- dostęp do sieci Internet
- czynnego konto poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7 i wyższej, Google Chrome w wersji 4 i wyższej, Mozilla Firefox w wersji 2.0 i wyższej, Opera w wersji 10 i wyższej, Safari w wersji 4 i wyższej z zainstalowanymi aktualnymi wersjami Java i Flash,
4. Zakazuje się Klientowi dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
5. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawartą z chwilą zarejestrowania przez Kupującego Konta Klienta, zapisania się do usługi Newslettera, z chwilą złożenia zamówienia bez uprzedniej rejestracji, a także w momencie przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego.
6. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz, a także dotycząca przesłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego, zostaje zawarta na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą realizacji zamówienia.
7. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na za założeniu i prowadzeniu Konta Klienta w Sklepie internetowym, a także dotycząca usługi Newslettera, zostaje zawarta na czas nieoznaczonym, odstąpienie możliwe po rezygnacji.
8. Kupujący może w każdym czasie i bez wskazywania przyczyny rozwiązać umowę, o której mowa w ust. 7 poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: www.tatuazyk.pl lub pisemnie na adres: ShopPL Piotr Lewicki ul. Marii Dąbrowskiej 24 lok 69 33-100 Tarnów.
9. W razie wykrycia wad lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu internetowego Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji w terminie 7 dni od dnia ujawnienia się wady lub przerwy.
10. Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@tatuazyk.pl lub pisemnie na adres: ShopPL Piotr Lewicki ul. Marii Dąbrowskiej 24 lok 69 33-100 Tarnów.
11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej otrzymania, informując Kupującego niezwłocznie o jej wynikach.
XII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiedni nośniku danych.
- Jeśli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub w inny sposób niewykonalne w zakresie przewidzianym przepisami prawa, to w tym zakresie zostaje ono wyłączone. W pozostałym zakresie Regulamin pozostaje w mocy.
- Sprzedawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na stronie Sklepu internetowego. Zmiany Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty umieszczenia nowej treści Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
- Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
- Niniejszy regulamin podlega prawu polskiemu oraz zostaje poddany jurysdykcji sądów polskich.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
“Regulamin to ważna rzecz – czytaj go, aby mądrze kupować”
Redaktor
tatuazyk.pl